Tuesday 24 July 2012

BaKaL GuRu...sEsUaiKaH KaMi...? ? ?


Assalamualaikum...dan salam sejahtera..
Syukur alhamdulilah masih bernafas dibumi Allah...alhamdulilah..
i noticed that recently..i busy giler..giler2 busy sampai tak sempat nak on9..
yelah kan..i kn dah jadik CIKGU!! HEHEHEH..(ayat poyo giler...ok...sila lempang saya reramai) wink...wink...

to be honest..this week n last week n next week (maybe) saya rasa macam tak bleh nak bernafas..terase kandungan oksigen dalam badan tak de langsung.. ! !..
saya memang manusia yang suka buat kerja last minit...termasuk kena pegi sekolah lagik pagi2... terkejar kejar saya kesana kemari dengan niat yang satu..sebab terlalu banyak sangat benda  nak buat sekarang ni…sampai kesihatan diri sendiri pom tak terjaga…

actually...utk pengetahuan peminat2 saya semua...(cehh ayat x bleh blaa..) minggu lepas btul2 mbuatkan saya sesak utk bernafas...mana tak nya....last week laa jugak my fiancee daftar utk pegi kursus kawin...last week laa jugak kena ganti guru bertugas then kena baca laporan kat perhimpunan, last week laa jugak ada jamuan laksa kat sekolah sempana myambut Ramadhan Al-Mubarak, last week laa jugak terkejar2 pergi cari kain nk jahit bju raya sbb tukang jahit butik tu x nak amek tempahan dah start puasa n last week juga laa segala sisa2 kerja yg terbengkalai terpaksa disiapkan...mmg rasa mcm dah tak betul dah...sampai tido p0m x cukup…zZzZzZzZzZzzzz….

H0wever, even terlalu byk kerja yg senantiasa mengejar tanpa rasa jemu…semua tu tetap mbuatkn sy hepi…x tahu kenapa…maybe kerja sebagai Guru ni mmg sinonim dgn diri sy kot...hihi… allhamdulilah..alhamdulilah..rasa gembira dan bahagia sesgt...sbb itu mmg cita2 sy sejak kecil lagi..still ingt lagik selalu curi2 kapur dr skolah bawak balik umah semata2 perasan nk jadik cikgu kat umah siap pukul lagi adik dgn pembaris sbb x boleh jawab soalan..ok itu cerita dulu...f0rgotten:) 

even skrg ni juz 0nly as a guru pra-praktikal a...rasanya mcm dah x sabar nk graduate then terus jadik Guru f0rever n ever...until when2... heeeee~~
maybe after this..saya sangat jarang update blog sbb commitment as a guru (even still ada berbaki 2 days jew lagik)…n must remember that I am still as a UUM student....s0…masih terlalu byk yg perlu sy selesaikan…ni pon i update sebab nak share some pictures lalala..but then..kalau saya update..u guys baca tau..tau..tau...

0k….n0w…let 0verview….

actually ni semua pictures time kita 0rang kat UUM during sambutan HARI GURU 16 MEI 2012 aritu...s0ri peminat semua sbb x sempat nk upl0ad kat fb (cehh ayat x boleh blah..)...disebabkan kita0rg sedang HOT n SPICY tgh buat ROS (Rancangan Orientasi Sekolah) sekarang nim ++ ada yg sedang menghitung hari utk tamatkan R0S lagi 2 hari kan...apakata kita cuci mata dengan beberapa kerat gambar  yg saya jumpa semasa g0dek2 my lappy semlm….jeng jeng jeng…..:P

 tetiba jew rasa windu kat semua member bakal2 guru at UUM n sewaktu dengannya....s0...tunggu apa lagi....j0m terjah....! ! !
first 0f all...of c0urse laa pisca2 saya terlebih dahulu menjadi santapan u all...g0 d0wn plezz....:)

0k...utk pengetahuan oullss...ini mmg makanan saya sejak dari bangku sekolah lagi....selalu aje diberi kepercayaan utk jadik penyambut tetamu VIP, pengiring semasa penyampaian hadiah, pegang bunga mangga then...see...bila dah masuk U pom still lagi dipilih utk buat semua kerja2 mcm ni....tp itu bkn lah sesuatu yg membebankan saya...sbb sy mmg minat p0m...even kat mjlis kenduri pom selalu aje dipaksa jadi pengapit pengantin...what the fish...! ! ! Like…Like….:P

0k n0w.... malas nak cite banyak2 and bab kata pepatahs..biarlah gambar berbicara yo!!!











































































ok...no m0re pictures....
alhamdulillah dengan kurniaan-NYA...
Sem0ga saya dan kawan2 saya dapat menjadi se0rang Guru yg cantik, baik, pandai, cemerlang, gemilang, terbilang n s0 on....:)
sesungguhnya semua ini adalah suatu anugerah dan kerjaya yang tak ternilai untuk kami semua...sem0ga kami semua amanah dalam melaksanakan tanggungjawab yang diberi dengan sempurna...AMIN
(ayat skema pelik kan...) hehehe


ok....btw...l0ng time n0 see 0ullss... ~miss u all damn much badly...
Thanks f0r reading this...
have a nice day 0ulsss...(^_*)
BiG HuGs...! ! !

No comments:

Post a Comment