Wednesday 14 December 2011

ACTuALLy....MaLaM ni BoSaN GiLeR......





blog blog blog

dan blog lagi,

kondem sana kondem sini

bersih kotor bersih kotor

media hancing giler..besar-besarkan perkara sebesar tahik mata.
biar nampak gah.nampak grand.nampak puaka dan binatang.
walhal benda nya tak de pape pon..provoke je lebih.
tu yang menjadikan dua dua belah pihak semakin hangat dan bertelagah.
si pembangkang tak semua suci
sang kerajaan tak semua suci
apa pon dua dua jangan buat bumi ni macam bumi bapak k0rang boleh x.

sumpah BOSAN!!!!!!!!!!!!

actually malam ni bosan giler..
actually aku xde benda nk dikongsi.
actually byk asaimen yg aku kena submit dis week.
actually aku tgh strees dgn nset aku yg satu lagi ni. 
and time frame yg pack dgn asaimen...hari2 bangun pergi ke kelaz...ulang kelaz...balik kelaz...esok pergi klaz lagik....tunggu weekend....nk balik umah (winduu famili...winduu my fiancee)
nti cuti nk g gim...harap2 dapat masuk olimpik (tipu).
dengar cerita malaysia layak ke piala dunia(rumour yang tak masuk akal)
Brat pitt dah clash dengan Angelina jolie. (ye ke????)
ye lah kot sebab semalam Brat Pitt ada call aku.(serius)
ada orang cakap muka aku macam Penel0pe Cruz (tp mesti cantik aku lagi kn)
pagi tadi tak p kelaz kul 8 c0z x sedar...sedar2 kul 8.34am (s0lat subuh gajah)
td masuk klaz kawan aku...bley dia bia aku dk s0rang2 kat dpn tu (len kali x nk masuk dah)
sape nk berkenalan dgn member aku s0rang ni...kasian dia...bujang terakhir(hands0me,tinggi,tp dia minat gurl yg punya nama klasik2 jew)
td pakai bju p0ckadot p kelaz...ramai yg puji cantik (memanglah)
perut tetiba plak terasa lapar.(tq abg burger c0z slalu bg burger free)
budak chat fesbuk aku ni gatal giler....kecik2 da pndai nk bcinta.
kalau die gatal and menggatal lagi.aku suggest die pergi balai islam kawin terus.
semalam dapat sms cinta dekat facebook lepas tu my fiancee mengamuk suruh delete.
kawan baru aku dlm fb ni cantik giler.
lebih cantik dari aku. 
nk g dinner ank kelate tp my fiancee......... (ahhh...nk g jgk!!!!)
nk g tgk concert simp0ni draja sabtu ni (sape teman aku belanja tiket)
kawan baik aku dah lama aku tak jumpa. tau2 dia dah lahirkan baby b0y.(x sabar nk kawin jugak laa)
benci tapi sayang. (
yeke...?? tipuu jew)
punya la cari n0te kinestatik dlm tenet x jmpa2(rasa cam malas wat jew...huhh)
miss s0me0ne (kalu my fiancee thu...mati aku)
es0k klaz ec0m kul 8am k0mfem td0 dlm klaz.
main bola aku jadi keeper(semalam mimpi)
Justin Timberlake cakap aku lawa.
kulit muka aku ade jerawat...(Ohh n0)
es0k nk g mall s0rang2 lpas klaz ec0m.

bestnya k0-k lastday sabtu nim (benci k0-k...x suke)
sumpah aku benci perfume....!!!!! (penim kepala derr)
tekanan asaimen dan perasaan menyebabkan aku karok sorang2 dalam jambam.
lagu Selena Gomez aku hafal.
tadi godek2 dalam lappy jumpa lagu "bekas makwe ku yang macam bagus"
tajuk best tapi lagu hampeh.

sape ada petua utk cepat ngant0k..???
rasa cam bujang jew malam ni (cam celaka kan perasaan tu)
aku tak mampu nk beli kete lagi. kenapa org laen mampu? (jeal0usy)
aku gurau2 ngn kawan aku.aku cakap i want your money your money not you.
kawan aku cakap i want your body your body not you.
aku rasa nak bagi penampar jew...tapi tak nak kotorkan tangan...aku sabar. (damn u!! shit!!!)



teringin nk sh0ot gambar (ada sape2 nk pakai talent x)
timbang berat kat chanlung semlm 49kg (n0t bad)
sumpah x nk bli da kfc c0z smlm da mkn derr..
rumet aku cakap aku slalu tid0 mengingau (yeke..??? seramnya)
aku baca buku Beriman kepada Allah tulisan sapa tah aku lupa
lagi aku baca buku tanda2 kiamat. (nti nk sambung baca plak)
da lama x s0lat sunat mlm2 (malasnya nk bangun mlm2)
eh ade s0meb0dy usha aku.(tak tipu)
aku liat macam selipar jamban nak bangun semayang subuh.
Allah tolong ampunkan dosa2 ku.

setakat ni sje utk mlm ni....es0k smbung new entry plak...
nti jgn lupa baca taw....
thanx pd sape yg baca cerita aku yg best laa sgt nim...


without me my blog is nothing.
without my blog..
im just doing fine.

so on and so forth!

thus,
ko generate la sendiri idea berdasarkan penulisan aku diatas utk agak2 cerita disebaliknya.

No comments:

Post a Comment