Friday 9 December 2011

AkU BkN nK KuTuK Laaa.....TaPi......



selalu tak kita dengar perbualan yang macam ni bila kita berbual dgn samb0dy or even kita terdengar org lain bercakap macam nim dgn member dia....kelakar kan....


aku bukan nak kutuk laa kan....tapi....
dulu dia x cantik..sekarang je nampak cantik sikit..dah pakai produk mahal2..memang la..


aku bukan nak kutuk laa kan...tapi....
ko ingat muke die tu licin sgt eh..cantik sgt eh??cube kau remove make up kat muke die..ntah2 lebih buruk dari hantu lagi..

aku bukan nak kutuk laa kan...tapi....
tak kan kau xtahu..die tu bukannya anak org kaya..tapi boleh pakai baju cantik2..boleh pakai tudung cantik2..ni mesti ada org bela kan..

aku bukan nak kutuk laa kan....tapi...

dia tu dulu bukannya pandai sgt pon..tup2 dapat kerja best2..ala..pakai kabel la tu..

aku bukan nak kutuk laa kan....tapi...

tapi aku selalu nampak die keluar ngn lelaki..ni mesti ada yang xkena ni..


aku bukan nak kutuk laa kan...tapi...

die tu perasan bagus,,perasan lawa..kalau die xperasan..xkan la die letak banyak2 gambar dia..

aku bukan nak kutuk laa kan....tapi...
aku memang xsuke die..xtahu lah kenapa..tapi aku meluat tengok die..aku meluat tgok gaya die..aku meluat tengok pakaian die..harap muke je tapi harem...



yay..
memang kau bukan nak kutuk..kau sedang puji kan??
ala..
ko mmg x leh tengok orang lain happy kan..
u're jeal0us kan....mengaku jela.....wakkakaka.....

guys..
pernah x korang dengar ayat2 diatas..pernah kn?or selalu kan?or korang pernah menjadi orang2 seperti diatas..



so u tell me..why mesti ade : aku bukan nak kutuk laa kan...tapi....
sebenarnya..memang nak kutuk kan?tapi kalau nak cakap kutuk..nampak obvious sgt jeles dekat org tu..pastu guna ayat aku bukan nak kutuklah..konon2 nak cover la tu..
come on la guys..
stop talking bullshits about others..
wasting your time..
am i rite?





kenapa nak susah2 pasal org lain?
hey..do ur thing....be what u are...if u dun kn0w what u are....find out...dont wasting your time to find out about others..it wont make u pretty..it wont make u clever..it wont make u rich..

kadang2 kelakar sangat saya tengok..ade sesetengah orang tu..hari2 cakap tentang orang lain..hari2 kutuk orang lain..kadang2 orang yang dia kutuk tu lah orang yang dia akan mintak tolong..kadang2 orang yang dia kutuk tu..langsung xkenal dia or langsung tak kesah pasal dia..orang yang dikutuk tu..dah lama jauh kedepan..tapi yang mengutuk tu..DUduk takat tu jugak..huh..tapi bagi saya..xde la pelik sangat kan..coz people are funny..they spend m0ney they dont have...they buy things...they dun need...they try t0 impress pe0ple they dun like....and they are..an idiot all the time..

p/s: so guys yg selalu jadi mangsa kutukan and hasad dengki orang...take this:



WHY  WORRY  IF  PEOPLE  IS  JEALOUS  AT  U....SIT  BACK....RELAX....AND ABSORB  THE  ATTENTION....OKEH  DEAR.....(^_*)

No comments:

Post a Comment